Paikallisia gluteenittomia palveluja

Yhdistyksen varasto avoinna keliakiailtoina klo 17.00-1800 ellei toisin ilmoiteta. Osoite Sepänkatu 43, käynti Sairaalakadun puolelta. Ikkunassa yhdistyksen kyltti. Keliakiaillat vietetään kadun toisella puolella Sepänkatu 40. Käy tutustumassa varastolla ennen keliakiaillan alkua tuotteisiin.

Anna-Maijan  kotileipomon tuoreita tuotteita saatavana keliakiailloissa. Anna-Maijan tuotteita saat nyt uudelta leipomolta läheltä Joensuuta, Niittylahdesta: Osoite Mulonväylä 780.  Anna-Maija toimittaa myös Joensuuhun tuotteita myyntiin. Tiedustele vaikka Anna-Maijalta missä ja milloin puh 040 5274571. Anna-Maijan sivut:  www.annamaijangluteenittomat.fi

Pohjois-Karjalan keskussairaalan kahvio Herkku-hetkestä saat myös gluteenitonta

Gluteenittomia karjalanpiirakoita ym. tuotteita saat myös Uimaharjusta Eine Puhakalta puh 050 3473759

Kesäisin Joensuun torilta Marttakahviosta ja Päivänurmen kahviosta myös gluteenitonta.

Pohjois-Karjalassa useimmista  kaupoista saat vaihtelevasti eri  leipomoiden tuotteita tuoreena tai pakasteena. Tiedustele kauppiaaltasi gluteenittomia uutuustuotteita, joista on ilmoitettu Gluteeniton elämä lehdessä.