Tervetuloa!

Pohjois-Karjalan keliakiayhdistys on Keliakialiiton jäsenyhdistys.  Olemme keliakian tai muista syistä gluteenitonta ruokavaliota noudattavien ja heidän läheistensä paikallinen potilas- ja edunvanlvontajärjestö Pohjois-Karjalan maakunnan alueella. Tavoitteenamme on edistää jäsentemme hyvinvointia tekemällä yhteistyötä mm. terveydenhuollon sekä ravitsemusalan kanssa ja toimimalla gluteenittomuuden äänitorvena yhteiskunnassa.

Liity jäseneksi Keliakialiiton kautta tällä lomakkeella, sähköpostilla jasenpalvelut@keliakialiitto.fi tai soittamalla puh. (03) 2541 322  (ma−pe klo 9−12).

Jäsenmaksu on 28,00 euroa / kalenterivuosi ja se sisältää mm. Gluteeniton elämä -lehden sekä mobiilijäsenkortin, jolla saat monia rahanarvoisia etuja. Lisäksi uudet jäsenet saavat tietopaketin gluteenittomasta elämästä, keliakiasta ja sen hoidosta. Jäsenedut löydät täältä.

Päivitä yhteystietosi täällä, sähköpostilla jasenpalvelut@keliakialiitto.fi tai soittamalla puh. (03) 2541 322  (ma−pe klo 9−12).

Tulevia tapahtumia